Nu ska fettet brinna !!!

Jag ska som sagt ta tag i mitt gymkort och
börja förbränna och jobba stenhårt inför beach
2010. vet ej om det är försent, men om jag
ger mig hundan på det , så borde väl en liten
förändring märkas  ? jag hoppas på det. jag är
hursom galet motiverad, sålänge jag inte behöver
gå upp klockan 5 för att göra det. Men jag vet
hur min syster är, hon är inte heller speciellt
sugen på den här tiden, så jag skulle tippa på
7 snåret. Och det tycker jag låter rimligt.

för övrigt så ska jag ha afrikansk dans idag
eller något? jag hoppas så fruktansvärt att
jag ser C och L idag. jag saknar dem, saknar
dem så att skolan känns lite jobbigare än vad
den faktiskt är. hoppas, håll tummen, hoppas.

Annars har jag bara träning ikväll. ont i halsen
men det hjälps inte. jag måste prestera och
komma i form, för just nu är jag allt annat än
 i form . Det måste ske en förändring .

Sitter och lyssnar på Björn Rosenström
( ja jag vet ) och bortamatch . Jag skrattar högt
när jag lyssnar på den, den är inte riktigt klok .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback