en liten lördag .

vaknade av alarmet imorse 09.28.
Då hade jag fått sova några timmar
mer än Alfred. Men han försov sig
som ett litet barn imorse, och jag
fick snällt hjälpa honom med att
packa ner sakerna så han skulle
hinna med bussen. Han vaknade
vid 05.27 och bussen går 05.30 .
men han hann, snabb som tusan .
Efter han hade slagit igen dörren
övervägde jag att gå upp för jag
kände mig pigg. Men jag tvingade
mig själv till att blunda, och mycket
mer än så kommer jag inte ihåg
förän klockan ringde 09.28 . Det
tyckte jag var lite kul och framförallt
väldigt skönt.

Inhandlade ett par byxor idag. Eller
snarare ett par tights eftersom mina
andra hade världens största hål mellan
benen. Och så kan man ju inte gå runt.

Nu ska jag snart köpa ägg, sen städa.
Sen får jag se om det blir hbg ikväll
eftersom vädret inte är helt hundra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback