flytta hemifrån?

Beck - Pojken i glaskulan.
 Jag har tackat för maten och tagit mig in på rummet där jag sjunkit ner rätt hårt vid datorn. Jag känner att jag är full med någonting, men jag kommer inte riktigt på vad det är. Det återstår att se om jag kommer fram till det.

jag har skapat mig två nyårslöfte. Det ena är att jag skall spara pengar, och försöka jobba litegrann så att jag har tills jag skall flytta. För jag är magiskt sugen på det nu. Inte för att jag inte trivs hemma, utan för att jag vill ha något eget att pyssla om. Kunna ta in posten, laga min egen mat, boka tvättid, städa, veckohandla och krypa ner i samma säng som någon jag tycker om. Jag ser verkligen fram emot det, och det är inte lite heller.Adressändring? Det är sådant som känns vuxet, och jag känner mig relativt redo för att ta det steget ut. Undra hur det blir ?

Nu ska jag försöka ändra min blogg. Nytt år, då behöver man en förändring. - en bra start kanske?

Kommentarer
anne säger:

sv: sure, det gör jag :)

2010-01-02 | 18:59:42
Bloggadress: http://annebertelsen.blogg.se/
Anonym säger:

Klart att du fixar en liten flytt det har du nästan redan gjort.....jag ser fram emot ett flyttkort!!! kram m mupp

2010-01-07 | 08:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback