gamla saker.

När jag städat mitt rum fick jag för mig att
börja rota lite varstans på datorn. Och jag
kunde inte komma ifrån den oroliga känslan
i min kropp. Jag fick nämligen syn på sådant
som jag skrivit under åren . var kommer allt ifrån? 

  • Jag känner hur du andas
    Varför kom du tillbaka?
    Vi var förlorade i oss
    Själva, och jag kände mig
    Precis lagom just då .
    Du gör det svårare när du
    Är tillbaka, jag kan inte
    Släppa dig då . hur kommer Det sig,
    du ska inte vara här.
    Du gick din väg och sa att
    Det aldrig kunde bli bra.
    Så säg, varför kom du tillbaka. 
  • jag vet att du har väntat
  • Det har vi båda två .
    På två vitt skiljda ting,
    Men det förenade oss två
    Vi har gått om varandra
    Men nu har känslorna tagit överhand.
    Vi kan inte kontrollera någonting
    Bara följ med, jag lovar det är skönt.
    Din hand i min hand,
    Det är det jag drömt om. 

  •  Varje steg får en konsekvens,      
    Men det gör mig ingenting,
    Så länge jag får vara nära dig
    Kan jag betala vilket pris som helst. 
    Vi gick åt två vitt skiljda håll
    Men nu är vi förenade igen
    Spring inte före, spring inte iväg,
    Jag klarar inte en meter utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback