Jag lämnar aldrig dig...

Allt jag upplevt under dessa åren, är det slut nu?
Ska det inte hända något mer?Kommer du försvinna
ur mitt liv?Måste se till att det inte blir så. tina <3

Åt magiskt god mat igår. Det var ett riktigt stort
k i munnen. Trevligt med familjemiddag också.

Åkte senare hem till Alfred och överraskade
honom. Tror att han blev lite glad över att jag kom.

Jag kollade på dubbeln av Paradise hotel igår och
jag tyckte absolut att fel kvinna åkte ut. Strippie?
Man ska inte håna folk, men om man säger :
- jag är självlärd på denna dansen, alltså har jag lärt mig själv.
Då tycker jag inte riktigt att det passar sig. aja.
det är ett förnedringsprogram som "vanliga" människor
tycker är underhållande, och jag är en av dem, tyvärr.

ska nog springa och köpa frukost, fast måste först
få bukt med mitt näsblod. Har nog sjukt tunna kärl
i min söta lilla näsa. För minsta lilla så spricker dem.

Gruppstudietid i klippan idag. Sedan träning och
imorgon är det jobb igen. Sjukt härligt med pengar.

Kommentarer
Tina säger:

Jag kommer inte försvinna ur ditt liv <3

2010-01-06 | 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback