Lördag, och det har ej varit en bra sådan.

Vaknade upp med världens känsla imorse. Helt perfekt sådan. Men efter två perioder i Göteborg var den känslan som bortblåst. Förlust mot IBF Göteborg med 6-3 ! Var kom den förlusten ifrån? Den skulle inte komma, inte nu. Nu har vi verkligen kniven mot strupen, och så vitt jag känner mig själv, så är det inget jag mår speciellt bra av .

Man får helt enkelt göra någonting positivt av det negativa, och jag valde därför att åka till eslöv och umgås med alfred. Visserligen var jag hemma rätt sent, och var allmänt trött. Så här sitter jag nu, tyst, trött och allmänt..trött

Imorgon ska jag njuta av söndagen innan stressen börjar igen. För så är det verkligen . jag tycker inte om det .
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback