lyckan är total .

Jag känner mig glad, upprymd, vänlig och
väldigt kärleksfull och känslosam idag.
Idag hade jag nämligen sista lektion för
denna terminen, ( termin 3 på högskolan )
Så nu har jag bara 4 kvar, vilket kommer
gå väldigt fort tror jag, jag hoppas iaf.

Jag satt och funderade på vad jag lärt mig
under dessa terminerna, det gick väldigt
fort, så jag gick över till att fundera på lite
mer viktiga saker. Som tiden i HIF t.ex.
När vi besökte Tjeckien, När vi kollade
innebandy i Stockholm, alla matcher vi
spelat, alla besök i göteborg och
dumleslaget, Åhus sommarbandy, ja allt
vi gått igenom tsm- Den tiden är helt
magiskt, helt fantastisk och jag vill
ha det så igen, jag vill verkligen det.

Sen betyder inte att det jag inte har det
bra i Ängelholm. Men i HIF var det en
enda stor familj. Jag började spela
innebandy 99, och jag slutade där 08 (?)
Det är galet lång tid tillsammans, och
det var verkligen helt suveränt. Hoppas
att vi någon gång återförenas och spelar
tillsammans igen . det hade varit guld -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback