måndag

idag har jag fått en daglig dos av river.
Mysigare bebis får man leta efter , han
har verkligen allt. Fast, mer tillkommer .

Vaknade imorse och kände att jag ville
stänga av klockan och inte gå upp förän
klockan var runt 3 tiden. Men duktig som
man är gick jag upp vid halv 9 och begav
mig mot tåget för att åka hem. gick in på
pressen och pressade lite med sandy, hon
är en trevlig människa och jag hjälpte henne
att hänga upp varor. Eller jag fick vara hennes
chaufför med vagnen där varorna fraktades.
mer än så gjorde jag nog faktiskt inte, räcker?

blir styrketräning ikväll efter jobbet. Hemma
klockan sex. Känns nästan som en riktig
arbetsdag . Tänk att jag ska ha det så sen.

Update later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback