Optikern + jobb + mys = tisdag

Jag ska gå i ide fram till den 25 februari då jag får lön igen.
För jag ska spara mina pengar och köpa något utav värde .
Inte bara kasta iväg dem på allt och inget . Så jag kan kanske
bli årets tråkigaste människa från 25 januari till 25 februari . Men
det får ni faktiskt stå ut med. Vi kan kanske ta en gratispromenad
istället med okänt mål ? Det hade jag tyckt varit trevligt, eller ?

Optikern om 40 minuter, jag är inte ens halvfärdig, nu heller . Får
ta och skynda mig för att sedan skynda mig hem igen för att få
skjuts till bjärnum för att bussarna fungerar inte dit idag , helt galet
värdelöst måste jag säga. inte okej, men man får kanske vänja sig ?

Eslöv ikväll. Blir tomatsoppa och promenad samt att riva kök, toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback