Puss puss

Tisdagen har gått i arbetets tecken. Jobb från 8-16.30.
Alla tiders jobb har jag haft idag. Spelade monopol från
9-11.30, sedan var jag ute och åkte pulka mellan 12-13.
Sen efter det har jag spelat fia med knuff, steka ägg och
kollat på film.  Man kan ju inte säga att man har tråkigt.

Nu vankas det snart mat. Världens middag och jag har
varit hungrig i princip hela dagen. Fläskfilé, oxfilé, pommes,
sallad hasselbackspotatis och allt som hör till. Något som
också är plus, är att familjen Hansson kommer på besök.

Nu ska jag ta igen mig efter min hårda arbetsdag.

Kommentarer
lasse säger:

AMEN PUSS, ska vi ta en fika ngn dag fröken bajsspray a la grandoft? :D

2010-01-05 | 18:38:31
Bloggadress: http://www.inmyarms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback