sovmorgon


min första tanke imorse var
gud vad skönt med sovmorgon
imorgon också, tack, tack som fan .

Imorgon skall jag på upptäcktsfärd.
Jag har nämligen hittat lite fina kläder
som kanske skulle kunna flytta in i min
garderob . Men jag har ju lovat en hel
del människor i min omgivning att jag ska
spara mina pengar. men ett par byxor måste
jag faktiskt ha. för ni vill väl inte se den "nakna
kejsaren "? Det hade inte jag velat i nuläget :  /
Suck , när ska känslan försvinna ? bort bort bort.

igår var det träning. tränaren gick hem för att hon
var sjuk. mormor och mormor tog över och det kändes
kul . var duktigt svettig . fast hade kunnat vara mer svettig
om jag kunnat springa ordentligt. Men eftersom att min tå satte
sig på sniskan så kunde jag inte riktigt det. Så jag får vänta tills
torsdag då sanny förhoppningsvis är på banan igen så han kan dra
lite i den innan jag får grundlig panik . Jag hatar min tå på vintern, dö !

idag blir det lunch med maria, ska bli väldigt trevligt. har inte träffat henne
ordentligt tror jag sedan hon slutade i laget? kanske någon gång, men inte såhär.
sen ska jag städa och städa tills alfred kommer hem. då ska jag dra med honom till
biblioteket, så att jag kan börja fullfölja mina studier. för jag orkar verkligen inte köpa
alla böcker innan jag har sett om jag kan låna dem. man blir ju hela och hållet sjukt jävla
pank då. Kanske ska ta full studielån och köpa alla böcker jag behöver under kommande terminer?

nu är det dags för paradise hotel på sexan play. var väl riktigt mumma igår? eller det kommer kanske idag?

Kommentarer
mattias säger:

hej shit va fin blogg du har! ^^ :)

2010-01-26 | 10:06:00
Bloggadress: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback