telefonförsäljare kan inte ha det lätt .

Jag satt precis och lyssnade på en väldigt intressant
diskussion mellan min pappa och en försäljare. Det
hela slutade med att pappa sa: jag har inte tid att
lyssna på detta, hej och tack .
Till saken hör att min
pappa aldrig brukar säga nej, utan två dagar
senare så ligger det något i brevlådan som han
lyckats beställa. plus till pappa idag alltså .

Sitter för övrigt och myser i min pyjamas
som jag fick av alfred i julklapp, fin katt.
jag vet fresten inte om det är en pyjamas,
eller det bara är en t.shirt? Men jag har den
som pyjamas iaf. text; fin katt.

Har inte orkat städa och om en timme ska
jag bege mig mot stan för att jobba sista
dagen utsatt på schema då förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback