Tjorven, ruskprick och knorrhane.

Blev så galet sugen på att kolla på Tjorven. Och den första filmen jag hittade var den här: Tjorven, ruskprick och knorrhane. Båtsman är en galet söt hund och ibland vill man bara äta upp honom. I alla fall sova på honom, tack.

Vad innehåller dagen idag då? Tja, vad ska vi säga? Ingenting? Ligga på soffan, njuta av livet och bara ladda batterierna inför jobbeveckan. Jobb måndag, tisdag, torsdag och fredag. Sedan börjar skolan helt plötsligt den 11. Jag kan inte säga att jag är speciellt sugen. Men efter det så har jag bara två år kvar, halleluja moment.

Har varit i k.stad idag och kollat fotboll. Totalt meningslöst, förjävliga domare och idioter till spelare. K.stad i ett nötskal?Vågar man säga så utan att någon kommer & gnäller och skriker på en och säger att ja ska vakta tungan? Jag gör det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback