badboy

Det är din förlust. Mycket möjligt skulle jag vilja säga.
men vad är det förlust av? din närhet? din attityd?
ditt skratt? ditt egocentriska jag? jag vet inte om
det är en förlust faktiskt. om jag ska vara ärlig nog.
Men visst har det funnits svåra stunder, visst har
man fällt en tår, men det var förr, nu känner jag
mest...ångest då du kommer på tal. så långt ner
har du sjunkit hos mig. nu har jag något bättre
något mer ärligt. det sträcker sig längre än vad
du någonsin kommer att nå, jag är ledsen för det.

ib
land blir irritationen för mycket, man vill skrika, slå
och sparka och hoppas på att upphovsmannen kommer
i vägen och får ta del av allt det man gör. ibland har
man tur att han/hon upptäcker det, ibland är de så
egoistiska att de inte förstår någonting, som vanligt.

idag, vad händer idag? jag hade planer, de raserades.
jag tror nog jag ska prova kläder, sen ska jag nog fan
åka till min syster och snacka skit och kela med lillis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback