heja sydafrika

jag har en stor, stor fjäril i magen
egentligen är det inget märkvärdigt.
Det är bara midsommar, men vilken
midsommar jag önskar mig . Jag har
längtat, planerat, packat och funderat
nu ett litet tag. Ett traditionellt firande,
och då menar jag verkligen traditionellt.

Var ute och sprang imorse. Klockan 10
faktiskt. Sen åkte jag hem , chillade,
städade och sådant trevligt. Sen åkte
jag till syster och hjälpte henne med
packningen. fick hem en massa kläder.
tackar så hjärtligt måste jag säga .

ikväll är det träning. kommer jag ha
bråttom där ifrån eller kommer jag ta
det lugnare än någonsin? vem vet

kollar sydafrika mot frankrike. hoppas
att SA går vidare. come on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback