jag vill sova !

Varför ska jag försöka om ingen annan gör det?
Det låter inte klokt men det är precis så jag känner.
Än en gång passar det; tiderna förändras och vi med dem.

hursom. jag är trött på det mesta, så hädanefter ska
jag bara finnas till utan att tänka, jag ska bara göra.
Har massa roliga saker inplanerade. Ska åka iväg på
midsommar med underbara människor. jag längtar bort.

annars har jag inte gjort många knop idag. varit på
stan, lämnat en tröja, tagit en macka , tränat och
nu ska jag snart lägga mig. jag älskar min säng.
imorgon blir det fotboll och massa mys. vi har gått
från att träffas flera gånger i veckan, till max 2 gånger.
vanligtvis bara en gång i veckan . så därför får man
ta tillfället i akt.

varför dra sig ur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback