late update, det kan man lugnt säga.

Dock har det varit full rulle hur länge som helst nu.
Inte minst i helgen. I fredags åkte jag till Furlulund
och tittade på fotboll. Sedan var det att åka hem
och somna gott. Vaknade omänskligt tidigt i lördags
och jag begav mig till stranden tillsammans med
alfred. Hittade ett mysigt ställe (nu såhär i efterhand,
för just då kändes det mest öde) Var bara jag, han,
gräs och några fåglar. Och båliz med kikare på sitt jobb.
Sjukt roligt när jag ringde honom och han sa att han
skulle plocka fram kikaren, och så säger han; ja, jag
ser dig där! Kändes inte som om man fick någon färg
alls, men då kanske jag kan säga nu att jag har ont
på ryggen för den är totalt bränd? Ja, det kan jag
säga med all rätt faktiskt. och i söndags blev det lite
mer fotboll. Sedan fick jag skjuts hem från Eslöv.
Trodde dock att alfredo skulle åka hem på kvällen
men han överraskade med att stanna över natten.
Så helgen har i stora drag varit alldeles fantastisk .
Hoppas på bra väder i veckan, det är trots allt sista
veckan i skolan för många. Så jag håller ena tummen
på att vädret blir bättre, för student med fint väder,
det är alla värda tror jag. student 2008- magiskt .

jag har tusen tankar i huvudet, det är allt från pengar
till kropp och själ. Finns det någon gräns för hur långt
tankarna får springa iväg? jag har önskemål om sommaren.
jag har drömmar som kommer raseras som ett korthus.

Men jag får väl vara stark och ta motgångarna med
en positiv syn. motgångar kan ibland vara fler än medgångar
och på något sätt lär man sig ibland att hantera vissa
relativt bra. men vissa lär man sig aldrig att bearbeta .

nu ska jag klä på mig för att köra till fotbollsträningen.
Har redan varit på gymmet idag, jag gillar det nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback