träningsvärk och moln.

Imorgon är det dagen med stort D
Sista dagen på min fjärde termin.
Det känns lite sorgligt, men mest
känns det bara magiskt och skönt.
Efter skolan imorgon blir det update
med min underbara och fantastiska
vän Emelie Axén . Där finns inte spec
många kvinnor som denna måste jag
säga. jag älskar dig. en hyllning idag?

Förhoppningsvis ska jag hitta en söt
liten klänning till fredag. Annars har
jag nödlösningen färdig. Kanske lite
värre med midsommarklänningen?
visserligen blir det shopping med
Alfred på torsdag nästnästa vecka, men
man kanske har en dålig dag och hittar
ingenting? Så kan det nog vara kanske.

var på gym imorse. har sjuk träningsvärk
i magen.
Och precis medan jag jag skrev
ovanstående kom jag på vad folke sa igår.
" måndagen innehåller mycket boll medan
tisdag och torsdag blir tyngre " . när han
säger så menar han att man inte kan sätta
sig på toaletten utan att det känns som om
benen ska spricka och armarna inte längre
ska sitta fast vid kroppen. jag blir tokig.

klockan börjar bli mycket. dags att klä på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback