idag börjar jag om .

Min pencilinkur är äntligen över.
och det betyder att det är dags
för mig att börja träna och spela
igen. Mina chanser för att vara med
på seriepremiären den 9 april är
nog rätt kokta i bajs. Men jag får väl
försöka se lite framåt och röja lite till
på planen och visa att jag kan och
att jag vill . Jag vill som fan !

Sovit helt okej inatt förutom när
alfred blev arg på mig för att jag
gör mig sjukt störiga ljud i sömnen.
Måste be honom att spela in det.
För jag tycker nämligen själv att
det är störigt, för jag vaknar av det
ibland . mycket märkligt .

Var ute och åt med alfred igår
fresten. Bara mys och prat om allt
möjligt. Han är galet förstående v

Måste springa till tåget nu . Syrran
ringde igår och frågade om jag ville
och kunde med till gym. Och visst
vill jag det. nu jävlar ska det vara
mycket träning igen . låt mig vara frisk!

Skolan och redovisning imorgon .
Känns sjukt onödigt men jag måste .
Sedan är jag ledig till torsdag igen .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback