Köpenhamn - oslo

Jag kan inte tänka mig på en kryssning.
Fast det är precis där jag skall befinna
mig nu de närmsta dagarna. Eller i alla
fall från ikväll till söndag . En liten tid .

Det ska bli väldigt skönt att bara få ta
det lugnt. hoppas bara på att jag kan
hantera båten och inte blir lika sjuk som
jag blev när jag åkte från gotland till
stockholm. Helt galet sinnessjukt faktiskt.
Men det var då , och nu är ju nu . Äntligen
har jag fått tillbaka mitt kontokort. Det
känns sjukligt skönt. Man blir helt naken
utan det . Ska hinna med att lämna två
böcker också . Höll på att glömma det .

Beger mig snart ner på "stan" i eslöv
för att uträtta några ärenden . ha en
trevlig helg mina vänner. Så ska jag
flyta omkring bland massa isflak
( det är min pappa som säger det )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback