på drift?

kan man säga. morgonen är på drift. Vaknade av att emma knacka på dörren 08.47. Då var det bara att stiga upp och mysa in sig i morgonrocken och starta datorn. vi fortsatte på vår b-uppsats. Har jag sagt att det är tråkigt ? Men , nu är vi en bit på vägen och jag hoppas att vi klarar av den på första försöket.

Idag är det torsdag, men den är tydligen jätteröd. Mycket rödare än söndagar, alltså jätteröd. Kul med en torsdag som är som en söndag. Nej , för jag hatar söndagar. De borde inte få finnas. Eller egentligen hatar jag inte söndagar, men man säger det för att måndagen kommer efter och det är nog den jag hatar egentligen. för att den är så jobbig, så jag hatar nog helt enkelt inte söndagar, utan det är måndagarna som är boven i dramat. jävla måndag blir det i fortsättning, förlåt söndag

om 56 minuter är det fotbollsträning. Jag tycker om det för nu har jag fått sagt det jag vill få fram . jag är nöjd. så nu får jag bara kämpa på och se hur långt det räcker. det bör väl komma en bra bit på vägen, om jag får säga det själv .

ikväll blir det flintastek med goda tillbehör, och imorgon blir det lyxilax med alfredo. han är borta så länge hela tiden alltid.

nej, nu måste jag klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback