sjal ?

Ni alla som känner att ni mer än gärna ger mig en present sådär lite till vardags , se hit ! Jag lyckades nämligen bli av med en sjal på tåget i lördags? Flög den ut genom dörren i tyringe mån tro? Det är något jag aldrig får veta, borta är den ändå .

Hursom. K o m p i s a r n a  kom hit vid 7 i lördags . Då fick pappa börja grilla och vi tog det lugnt och umgicks. Åt en gudomlig måltid för att sedan låta alkoholen flöda. Dock blev det rätt stillsamt och något monsterfylla infann sig aldrig. Men jag hade väldigt roligt ändå. Dansade med Sandy och säret i HBG . stötte på en rad olika människor som den ena var med konstig än den andra. Speedhug? Ja, fråga säret. Hon vet hur det känns att bli kramad av sjukt många människor sjukt många gånger. Jag skrattade och jag trivdes väldigt bra i sällskapet. När klockan var halv 8 kröp jag ner i sängen och njöt av livet, tack .
tack för kvällen och tack för allt. Det kändes sjukt bra. Jag inväntar sommaren med lite mer fest, lite vildare lixom . tack igen.

Söndagen innehöll mest bara mys. gud vad jag har saknat det . jag har saknat honom. men söndagen var vår , underbart.
Körde honom till stationen vid halv 6 imorse. nog tidigt. han missade tåget och fick vänta på stationen. tågen slutade gå, jag sov, jag gick upp och jag gick till jobbet. Jobbade bara kort dag eftersom jag var tvungen att gå till skolan. TRÅKIGT ! men men, sådant är livet . nu är jag hemma, har varit på gymmet, har läst lite i boken och snart blir det mental träning . ge mig 

Kommentarer
sarali säger:

JAG UPPSKATTAR INTE SPEEDHUG!

2010-05-11 | 10:16:28
sandra säger:

Det är nog en liten thing i hbg, speedhugs. Bläh. Tack för en grym kväll ladies!

2010-05-11 | 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback