hejdå skolan .

spenderade fredagen och lördagen i ängelholm
tillsammans med världens bästa tinuz.
pratade, åt, pratade, skrattade, pratade, sov,
åt, kollade innebandy, . kärlek till fbc engelholms
brudar, jag saknar er.

åkte till höör och blev hämtad av grabben johan
som hade fyllt bilen med två småpojkar och alfred.
åt en bit mat och sedan hejade vi fram snoge till
sin första vinst. heja heja, tina du hade gillat det !

nu ska vi gå och handla mat för att göra tinuz goda
gratäng. heja mig och alfred säger jag då .

imorgon är det praktik, idrottspraktik kan man säga.
sen ska jag skriva uppgifter och störa mig med jävla
skitskolan . jag viiiiiiiiiiill inte.

Kommentarer
Tina säger:

haha synd jag inte var med då ;). Vad roligt att du gillade gratängen ! Vet dock inte om jag ska radera mitt nummer i din telefon så du inte kan ge det till någon ... ;)

2010-10-17 | 15:17:24
Bloggadress: http://olofssontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback