TIN OLOFSSON, min älskling,mitt barn, min skönhet, min vän;P haha

En vanlig tisdag och jag vill ta en promenad, men jag
vet inte riktigt vart jag ska gå. så jag får snällt vänta
tills den andra kommer "hem". litet a v stort a .

spelade match mot FBC engelholm i lördags. det var
läskigt. jag som nästan aldrig är nervös, kunde inte
prata och var så fokuserad att jag höll på att kräkas,
och då överdriver jag inte ens lite, inte ens litegrann.
sandra gjorde mål tidigt i matchen och då släppte allt.
blev vinst med 6-0. och det var nog aldrig hotat? det
var mysigt att göra mål i röketröjan, nu finns där inga
spärrar, nu är det bara till att köra på, och köra över .
Närmsta matchen är på söndag mot FCH, tina, vad tycker
du jag ska göra med J.A ? och du, jag saknar dig. ledig?

och bullarna står på jäsning, jag gillar att baka har jag
kommit fram till. det luktar så gott, och smakar bättre .

jag har funderat på en sak. hur sätter man ord på sina
känslor. visst, jag vet att man kan skriva och så får man
ner det man tror är sina känslor. men där måste ju finnas
så mycket mer i dessa känsloord. om jag skriver; jag är glad.
Så visst kan jag vara glad, men där finns säkerligen en känsla
till som inte känns lika stark, så jag tror inte man kan sätta
ord på sina känslor, inte bara sådär. jag kan inte i alla fall.
( en liten parantes sådär vid halv elva tiden )

" glöm inte bort vem du en gång var.
Hur skulle jag kunna göra det när jag ständigt blir påmind
om  det dåliga i vardagen. ett skratt, ett ljus en blick, och
min drömmar krossas och jag är tillbaka på ruta ett "

Kommentarer
Tiiiinaa säger:

För det första: Jag tycker du ska krossa J.A så mycket att hon blir kokt i bajs!

För det andra: Saknar dig med, och jag är ledig tisdag nästa vecka, den 12, vad sägs?

För det tredje: you´re a slampa!



puss i ljumksen

2010-10-05 | 18:11:19
Bloggadress: http://olofssontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback