varning för övningsförälder

besökte min vfu-plats idag. än så länge känns det bra,
men det återstår att se när man varit där ett litet tag .
Har studerat idag igen, jag förstår faktiskt ingenting.
tredje dagen irad, och det känns okej, just nu i alla fall.
IKväll blir det taco och film. Imorgon blir det innebandy,
mys med laget och sen fest förmodar jag med sloffsi och
gänget. Först är det tre poäng som ska i hamn, först det .
På söndag ska jag valvaka med alfred. diskutera politik,
det som verkligen är mitt favoritämne. jag blir blå av det.

hade en sjukt jobbig natt. la mig vid tio, somnade strax därpå.
men vaknade 23.26 av att min katt spyr i sängen. jävla kattfan!
Så det var bara upp att lägga lakanet i tvättstugan, tvätta av
sängen och sen bädda rent. sen sov jag gott som ett litet barn.
( dock tänkte jag lägga lakanet på golvet och sen lägga mig i
lillarummet, men där var alldeles för mycket tvätt så jag fick
helt enkelt bege mig in på rummet igen och ta tag i saken)


tränade fotboll igår. var fan har mitt sug tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback