fuck off -

Ett inlägg som känns otroligt onödigt att skriva egentligen, men ibland måste man göra sådant också. Det hade inte behövts om andra idioter i världen skötte sina egna saker än att lägga sig i och göra det mesta för att förstöra andras privatliv. Hela helgen har kantats av människor som verkar ha ett väldigt stort behov av att synas,höras och faktiskt älskas . Sen att man inte bryr sig om att den personen man vill älskas av faktiskt älskar någon annan. Jag får en klump i magen av att tänka på allting, men samtidigt kan inte sluta tänka på det för det känns också fel. Jag talar om människor som inkräktar i andras liv för att man inte får tillräckligt uppmärksamhet av någon annan i världen. Har man varit tillsammans i nästan 2 år och under dessa 2 åren har man vetat om att den ena personen har flickvän, varför i hela friden försöker man då ta sig in i deras liv? Jag förstår inte det nu och förmodligen kommer jag inte att göra det sen heller. Vissa personer är bara dumma i huvudet,är nog dags att inse

Hursom har helgen varit rolig på många andra plan. Har träffat vänner, pojkvän och vänner från förr. Men åter igen så känns den där klumpen rätt stor, vilket gör att betyget dras ner av kvinnliga idioter som inte låter andra kvinnors män vara i fred.

Nu ska jag spela match, Tyringe IF vs Farstorp 14.00 @ tyrs hage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback