minnen och sådant

Det känns som om jag skrämmer grannanarna med min bleka hud. Men som en vis människa sa ; vill man vara fin får man lida pin. Så det ska jag göra, snart, sen kanske. Har tagit matpaus i mitt solande så får väl gå ut och sola lite till inann jag beger mig till Gulastorp. Ska kramas, äta, bada, kramas, skratta, prata och allt det där.

Dagarna går magiskt fort. Det enda man gör är att jobba och finnas till, träna lite däremellan. Men jag är helnöjd med att få jobba så mycket, det sitter fint i plånboken och i mitt cv. Känns konstigt att man tar examen i januari. Tiden går fort när man har roligt, konstigt att den då kan gå fort när man även har tråkigt, tåls att tänkas på ?

Nej, ska skriva packlista nu. Helgen spenderas i mitt andra hem. jag älskar dig.





Lite bilder nedan kommer enbart för jag känner att mina minnen
ligger väldigt nära till hands en dag som den här.
  när jag var pirat på skattjakten var jag förbannat jävla äcklig : ) men roligt hade vi . SM3B.
Det här saknar jag !


Kommentarer
Tina säger:

Tackar för det underbart fina kortet på mig ;)

2011-04-23 | 18:57:14
Bloggadress: http://olofssontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback