ALFRED 25 år idag !

Det är inte vilken dag som helst, utan världens bästa pojkväns födelsedag. 25 år gammal, stor gosse ! ;)
Var snäll och gjorde pannkakor, äggröra och varma baguetter imorse till grisen, så att han fick frukost på sängen! Hoppas att vädret blir lite bättre än såhär, så att man slipper tro att det är höst utanför fönstret.

Var ute på morgonpromenad med Tascha, 40 minuter och det var magiskt klibbigt i luften. Tror att det minsann och då blir åska idag igen. Jag har faktiskt kommit över min åskfobi ( sandra det är sant, så nu kan jag hålla dig i handen när du upplever någon fobi, det är jag skyldig dig)

Ska skriva matsedel inför nästa vecka till mamma och pappa så att vi kan uppnå vårt mål !


Kommentarer
sandra säger:

såå stolt jag är över dig, duktig kise!

2011-07-24 | 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback