blöjbyte .

idag kan jag sätta bock för två saker man bör göra innan man dör. Inte för att jag har någon sådant lista, det var bara att jag fick en sådan där "ledsen och amerikansk känsla" i kroppen när jag utförde dessa dåd. Ni vet när man ser i filmer och hela världens raseras och individena i filmerna skriver en lista på vad som måste göras innan man dör, en sådan lista.

1. borsta hår från golvet på en salong.
2. byta bebisblöjor.

Nummer två bör jag väl prova på innan jag dör? Eller man kan ha sådan "tur" att någon annan gör det åt en? Hursom, så har jag redan lyckats med det och jag är stolt över det. Men det var ingen trevlig upplevelse. Men han är världens vackraste varelse, min River, så han kan bajsa hur mycket han vill, egentligen.

Tittar på melodifestivalen, valet är inte svårt, den här gången heller.
Men vad vet dom som aldrig vågat något nån gång, som gömmer ångest bakom murar och betong.

Men nästa lörda blir det nog svårare, melodifestivalnörden talar, undra vem? återstår att se faktiskt, jag ska nog placera mig i soffan magiskt tidigt bara för att få rätt känsla i kroppen.

imorgon är det match, snälla tå.
håll ihop, håll tätt. hjälp mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback