jag kommer inte på någon bra rubrik. vill egentligen säga skål , men match imorgon

Nu är det en sådan jobbig känsla i magen igen, en irriterande, osäker och på tok för vanlig känsla. Ska det vara så? är det fel på mig? hur vet jag om det är rätt / fel? Förmodligen märker jag det i framtiden, heja mig.

Imorgon är det säsongens sista match och jag tänkte sammanfatta den lite kort redan nu. Nytt lag, nya människor, nya förutsättningar och nya målsättningar. Det jag kan konstatera är att serien är mycket mer jämn och bättre än vad den var då vi spelade i Div.2 tidigare. Alla kan slå alla och där har förekommit en hel del konstiga resultat, men det har både varit till fördel och nackdel. Vad sägs som vinst mot serieledarna med 5-2 och sedan förlust med 5-0 mot de som låg sist? Inget bra facit där, men för att se till hela säsongen tycker jag att vi gjort det bra som lag. Så det blir ett år till i RÖKE IBK och då ska vi se till att ta fler poäng, göra fler mål och nå dit vi ville, topp 3. Ska bli intressant att höra tränares och spelares målsättning inför nästa säsong . Jag har min klar, men den håller jag hemlig tills jag fått reda på den "stora målsättningen". Tre poäng kvar att spela om, och dem ska vi ha med oss hem till hässleholm . IBK Finn vs RÖKE IBK 15.00 i Vipenhallen(?)

Idag har jag uträttat massa. vaknade 08.30, blev hämtad 08.40 och blev skjutsad ut till Snogeröds IP tillsammans med Alfred och Daniel. Där har jag målat, städat och burit saker idag. Så idag har jag verkligen inte legat på latsidan, det hade jag tänkt att göra ikväll istället. För..det...har..jag..förtjänat! ( jag gillar den reklamen)

jag kollar på en film, psych. och den är märklig och läskig på samma gång, jag hatar sådana filmer .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback