tidig fredag.

ny dag, nya möjligheter och nya strävansmål. Det är ju faktiskt fredag. Idag tänkte jag köra ett träningspass i lägenheten i form av dans och styrka. Jag glömde nämligen mina joggingskor i Hässleholm, så får bli någon form av aktivitet inomhus. Men dans är ju någonting som kan vara roligt sålänge jag inte känner mig värdelös.

Annars blir helgen relativt lugn. Har sista matchen på söndag, mot Finn. Sen vankas fotboll igen troligtvis, ska bli roligt. Ska bara komma fram till var denna sport ska utföras. Mycket tankar och funderingar far rundor just nu

Åh. städning står också på schemat såg jag nu när jag tittade mig omkring i lägenheten. Halleluja.

MOT TRÄNINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback