v.10 - jobbig vecka.

Jag som planerade att ta fram mina converse idag, men nej. För imorse var det så kallt att jag trodde jag skulle frysa min tår av mig, så jag nöjde mig med svarta höstskor och en vårjacka. En härlig kombination. Men när jag kom ut från idrottshallen vid 12.00 var det varmt, sådär lagom blåsigt och magiskt mycket sol. Visst ser man blekare ut än någonsin, men det gör inget för just idag trivs jag med vardagen. Den känns ärlig på något sätt.

Jag är sugen på att handla något nytt, kanske en kofta? Men samtidigt vill jag spara mina pengar, men jag vet inte till vad.  Det där begäret slutar nog aldrig förfölja mig. Dumma köpebegär.  Ska ner en sväng på stan och finnas till då jag väntar på att alfred ska komma hem från jobbet. Tisdagsmys .

Längar till fredag för då är alla examinationer över och jag kan njuta av livet igen. Imorgon, rörelsepass, torsdag, skridsko och fredag äventyrsgymnastik och allt detta ska utföras med barn, massa barn om jag ska vara ärlig.

men nu, nu ska jag duscha och klä på mig.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback