en helt vanlig torsdag

Första helt lediga dagen idag på jag vet inte hur länge. Och nu menar jag helt ledig med sovmorgon, lunch var och när jag vill och ingen tid att passa på eftermiddagen. Men ikväll, då blir jag inte längre ledig utan då ska jag vinna mot Röstånga faktiskt. Klockan 19.00 vankas det match igen och jag gillar det, verkligen ! 3 poäng ska i hamn.

Umgicks med Alfred igår, skulle kolla på lite möbler och sådant i Landskrona. Så snäll som man är åker man från k.stad - höör, höör- eslöv, hem till alfred en vända, till tåget, eslöv- lund, lund- landskrona , stadsbuss inne i lund och sedan besökte vi affären och fick med oss en hel del faktiskt. Efter det tog vi bussen från landskrona till eslöv. En härlig tripp med en härlig man. Det kändes nästan som Hässleholm- klippan-ängelholm-stockholm-skellefteå. haha, tog nog ungefär lika lång tid i alla fall. Gud vad jag saknar ängelholm. Alla människorna där, hallen, allting. Jag trodde inte att det skulle bli så svårt att säga hejdå, vi ses igen ! Men det var det verkligen. 2 år av ens liv, 4 ggr i veckan, minst ! Det var inte en piss i mississippi. aja, jag har fått uppleva det, och det var fantstiskt. Nu trivs jag också väldigt bra i min klubb, lite närmre, bra kamrater och bra mål : ) jag trivs som fisken i vattnet.

måste snart ta tag i mig själv och bege mig till hässleholm. Ska skriva färdigt min reflektion. suck .


Kommentarer
Tina säger:

Ängelholm saknar dig!

2011-05-06 | 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback