loppis?

Jag klarade mig igenom föregående vecka med några mindre ångestattacker, jobb, skola, träffar och planeringar. Därför tyckte jag att jag förtjänade en helt ledig vecka. Men det blev inte riktigt så, fick jobba litegrann också, men det gör ingenting, det är bara trevligt. Dels för erfarenheten men även i plånboken, me like ; )

idag har jag varit väldigt aktiv. Har promenerat, handlat, städat hela lägenheten, bakat och nu tar jag igen mig och inväntar alfred. Ikväll blir det fotboll och kalas med alfred familj.

Blev lite sugen på att gå på loppis nu. Heja loppis.


Kommentarer
jessica säger:

jag vill oxå på loppis :)

säg till om du vet någon så åker iv ihop :)

2011-05-17 | 22:08:38
Bloggadress: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback