" vi kysstes, trots att jag borde bett dig att gå"

En bra vecka har passerat och många frågetecken har rätats ut. Dock har det också uppkommit ett flertal sådana som jag inte vill vara i kontakt med. Det blir bättre med tiden, jag tror att det kommer bli så. Livet är för kort för att grubbla.

Helgens bravader kommer antingen bli galna eller galet lugna.
Vi får se vart jag hamnar.

Lyssnar på eldkvarn och tankar snurrar,
stannar till och börjar arbeta igen. jag blir
galen, galet glad, galet varm, galet orolig
 

Mitt mål nuförtiden är att komma till den tidpunkten då jag kan sätta ord på mina känslor.
Men är det inte då man känner sig som mest lycklig, då man inte kan beskriva, man bara känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback