i will try, to fix you.

När du pratar med mig är det som att jag inget hör, jag stänger av allting och det enda jag ser är att dina läppar rör sig. Är du glad, snäll, eller arg, det är inget jag ser. Du blir svagare i ljuset, och på nätterna försvinner  du helt. borttagen ur mitt liv, försvunnen. Jag vill att det ska vara precis ju, i alla fall just nu. jag är på god väg.

Dear mr. president 
- min räddare i nöden.
du förstår, du gör allt
lättare, du vet vad jag
vill ha, du vet vad jag
behöver !

Umgicks med världens bästa Annica igår. Gick på gatorna och pratade om allt eller inget. Dina ord tar sig in i mig. Var hemma vid tio över tre. Och nu sitter jag här, och ska till att packa innebandyväskan, för idag vankas det match i Häljarp! 
Och ikväll ska jag plugga, en söndagkväll, ja jag tror faktiskt det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback