En del saker blir bara så förbannat bra!

Vi struntar i att prata om matchen. Vilken match? Precis!

Begav mig till Pernilla och gjorde vid mig. Startade festen och det ramlade in lite folk. Helt galen fest! Vid kvart över tre blev vi hungriga så då fick det bli nattamat! Var hemma vid fyra, och då började det att urarta riktigt mycket, men herregud vad roligt jag hade!
Sov som en ostbåge sen vaknade kg till och insåg att jag faktiskt kunde ligga raklång på en annan del av soffan, rena rama befrielsen!

Vaknade alldeles för tidigt imorse, det sätter sina spår nu. Ligger i soffan och kollar på Wallander. Hur bra söndagsnöje? Klockrent!

Vankas jobb imorgon sen direkt till träningen! Nu blir det fortsatt mys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback