Kaos på station kan liknas vid min garderob

Fick en sådan olustig känsla i kroppen när jag såg alla människor som rusade förbi mig. Kom genast och tänka på min garderob, undra varför? Kaos i deras liv, kaos i min garderob, det låter helt ologiskt! Fast å andra sidan brukar inte mina tankar och funderingar vara som någon annans.

Jag började fundera idag på vad alla ungdomar gör på tex stationen. Har de ingen skola att gå till på morgonen? Jag känner mig illa till mods. Det är ju de barnen som behöver någon som bryr sig, någon som lyssnar och någon som tar sig tid. Jag säger inte att alla barn/ungdomar man ser på morgonen är utan föräldrar som bryr sig, det är bara en känsla jag får när jag ser hur de beter sig och vad de gör! Jag kanske har helt fel, vad vet jag.

Nu sitter jag och väntar på Tina, hon är snart här :)

Här är fullständig kaos med tågen. Inställt, inställt, inställt, och ersatt med buss, kul en fredagkväll klockan sex!

Men det rör ju inte mig så nu håller jag helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback