Lördagsmyser med min nya skjorta och tänker på livet.

Gick upp i vettig tid imorse för att hjälpa storebror och dessutom kolla på fotboll. Blev bara några matcher innan det blev dags för innebandy med Ola och hans kompisar. Hårt men tufft, härligt lördagsnöje. Det blev också en fotbollsmatch och den slutade med vinst. Denna formen av umgänge gör mig alldeles varm i kroppen. Att man får vara sig själv, man får vara liten och ändå vara accepterad av sådana personer som tycker om mig.

Begav oss senare ner till Österås för att curla. Det var inte igår och det var inte lätt. Jag var så dålig att jag faktiskt blev bra ett flertal gånger. Fast när det gällde som mest, då åt mina nerver upp mig och jag kunde inte prestera. Fast å andra sidan kunde ingen annan heller det.

Ikväll vankas det kalas för mamma som fyller 53. Blir hemmakvällsmys med god mat och trevligt sällskap. Härlig lördag.
Hoppas att melodifestivalen kan vara lite acceptabel. Men det får vi väl se, oddsen är väl inte så höga egentligen.

jag vill känna det
där en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback