11 januari!

'' det är barn som älskar att stå i rampljuset''. Troligt! Jag skulle vilja säga att det är mammor och pappor som vill att barnen ska synas för att se om man kan tjäna pengar på dem. Ska ta mig en närmre kik på det programmet! Återkommer med mer hat efter det!


Sovit länge inatt men sovit oroligt. Väcktes vid halv nio av någonting, men minns inte av vad. Nu har jag styrketränat lite och ätit frukost; äggröra, kalkon, svart kaffe och ett glas bravojuice. Det måste väl ändå räknas som hälsosamt?


Ikväll vankas det match mot södradal. Hade hellre haft ett annat motstånd med tanke på att vi inte spelat match på länge!


Nu ska jag klä på mig inför jobb. 12.30-16.30 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback