5 januari, fortsättning!

Har fördrivit ett x antal timmar i soffan. Kollat Wallander, sportkrönika, Jersey shore och massa annat! Dock kan jag inte återberätta så mycket av detta. Jag vet inte om det beror på att jag var trött eller överrumplad med konstiga tankar som får mig att vilja skrika och slå på saker. Det är inte riktigt min grej, alltså är det tungt att känna så!


Förkylningen sitter fortfarande kvar, tröttsamt! Hoppas den försvinner till lördag, och att febern inte kommer tillbaka! Tack och adjö din djävul!


Tusen tankar
Miljoner ord
Inget av det jag
Tänkt är du värd.
Håkan Hellström sjunger; jag älskar dig så mycket att jag hatar dig. Och jag är villig att hålla med honom, trots att hatet blir större oh större hela tiden!

Det är inte jag som gjort fel, kan någon banka in det i mitt idiotiska huvud?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback