8 januari!

Förkylningen vill inte släppa taget om mig, men febern är borta i alla fall.


Helgen har verkligen gått i lugnets tecken. Hemmamys, filmtittande, matlagning, och flera timmars prat. Det kan man inte tacka nej till, speciellt inte när man kan lätta på allt man tänker på och man märker skillnad!


Sen kan man ju inte förneka att allting går upp och ner. Ena dagen känner man sig som en fjäder, inga bekymmer, ingenting kan plocka ner mig och inget kan hamna i vägen. Andra dagar är man den minsta personen, man oroar sig över allt och alla i världen är hundra gånger bättre på allt än vad jag själv är.


Nu ska jag fortsätta titta på film och ladda inför morgondagen. Börjar jobba på riktigt imorgon med månadslön. Vuxenpoäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback