Midsommarafton

De senaste två åren har jag befunnit mig nere på Österlen. Kanske bra att inte vara där nere. Men är samtidigt tråkigt, jobbigt och galet skönt! Den tiden är förbi och hoppas att den aldrig kommer igen.

Cyklade hem till syster igår där Ola med var. Bjöds på drinkar och härligt sällskap. Hade tävling med Ola hem, jävlar vilken fart vi hade! Kom hem på ett litet kick! Somnade som en sten i sägen.

Snart kommer pappa och ska sätta upp min nya rullgardin. Sen blir det hem till dem för att hjälpa till med saker inför kvällen. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig! Hatar att det ska regna!


Kommentarer
Josefin säger:

Det har varit ett par roliga midsommrar där nere detta år vänds allt upp och ner och jag ska fira hos mormor men vi kommer nog ha en bra dag ändå både du och jag :) farmor och farfar var dock lite ledsna att det inte skulle komma några ungdomar i år :) hoppas allt är bra med dig!! Skulle gärna hitta på något någon dag! Kramar i massor glad midsommar!!!

2012-06-22 | 09:19:55
Anna <3 Josefin säger:

det kom en liten tår. Jag skulle gärna göra om allting om det gick att ordna upp. Men både han och jag har gått vidare. Framförallt han verkar det som. Vet inte om jag är glad eller ledsen för det, men tjänar väl ingenting till att tänka på det ! Hoppas att du med har det bra, och jag hittar gärna på något snart ! Jag har semester om två veckor. Pussss

2012-06-22 | 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback