och ingen dag kan bli finare än den här.

Tro det eller ej , men jag färgade viktorias hår igår och det blev väldigt mörkt , väldigt fint och jag
fick tamejfan bort de oönskade röda hårstråna som hon irriterade sig på . Vi cyklade och hyrde film,
THE HOLIDAY, rätt bra fast man kunde ju lista ut vad som skulle hända. Eller viktoria hjälpte mig med
det eftersom hon sa vad som skulle hända typ tio minuter innan det gjorde det , jätteroligt snäckan ; p
( alla dagar med dig är perfekta, jag älskar dig viktoria )

Stack till stan och solade idag, vet egentligen inte varför eftersom det är typ hundra grader utomhus.
Köpte oss en glass och cyklade hem igen, det var fint . Lämnade av vikz @ vita huset och begav mig hemåt.
Väl hemma bar jag ut stolar, fixade musik och plockade snabbt i ordning på mitt rum för att sedan lägga
mig utomhus och bara lapa lapa lapa en jävla massa sol och tror faktiskt att jag under någon utav de
timmarna jag legat där lyckats somna eftersom jag missat halva håkan's skiva , lite dåligt av mig .
( har dock fått ta mig en paus nu eftersom det börjar brännas lite - fast min bikini är fin trots allt )

Hopp . Ikväll blir det mys @ tallgatan och herregud vad jag har saknat det. Bara M und G tonight och det
var på tok för länge sedan. Ska slappa och bara vara, kanske sticka ner till sjön och mysa . MUNDG <3

match imorgon & jag ska ta och vinna den eftersom jag vill komma till steg tre i svenska cupen .
grattis herrarna till lottningen ; s roligt ? svårt ?

/ solande gunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback