och jag älskar hur solen letar sig in genom mina fördragna gardiner

Visst känns det hundra gånger skönare att vakna upp mitt i natten utav att man är varm ?
Då är det betydligt lättare att konstatera att det är vår och att sommare är påväg.
( för det värsta som finns är att vakna upp och känna att man är som en frusen fisk )

Nu har fotbollssäsongen verkligen tagit fart och nu kan man ju inte göra något annat
än att längta ihjäl sig till halva halvan är passerad och gräsmattorna är grönare än
jag vet knappt vad. Typ stekhett , sol , vatten som inte går att dricka för det har blivit varmt,
svettiga tröjor och man gnäller inte en skund för att man får duscha i vatten som är kallt.

Fotografering idag @ österås och det är väl inget man ser fram emot faktiskt .
Inte i fotbollskläder, inte i hårband och defenitivt inte till programbladet ; s
Men sen blir det träning och det ska bli skojsigt, är ju inte så jävla kallt nu och det
verkar ju inte blåsa ett skvatt. så det är väl bara att se glad ut & springa som fan !

Påsklovet har snart runnit iväg och det är lite hemskt faktiskt. För då måste jag
ta tag i mitt mattepluggande och försöka göra det mesta för att få ett satans G i
det. För jag har varken tid eller ork till att gå till skolan på sommaren och försöka.
Har Historiaprov på tisdag som man kanske får ta tag i snart, jag har en engelska-
grej och en jävla inlämning i engelska, jag som inte ens kan skriva ; p

Snart blir det cykeltur till farmor och middag förhoppningsvis .





och jag kan se det över hela din kropp , ingenting varar för evigt.
( ibland vill man bara skrika ut sin rädsla så att någon förstår )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback