och jag vill stänga in dig i en låda och skjuta in dig under sängen , babyboll

och jag har lyckats göra det igen och jag tycker personligen att det är lite sött faktiskt.
Jag har gråtit tårar över en tecknad film , igen . Monsters inc är en utav mina favoriter
och hur sorgligt är det inte när ' misse ' & ' bu ' tar farväl av varandra för att sedan
få träffas igen , tack vara den gröne gubben ( kan dock inte stava det )   .

Somnade helt vansinnigt tidigt igår och jag klagar inte en enda sekunder eftersom
det var precis den sömnen som jag behövde för att komma på benen igen . 

nu känns det inte så farligt långt bort längre. Sommarlov, gothia cup , födelsedag och
massa annat sådant som man bara längtar ihjäl sig efter. ( don't hate me ) 
          Äldst i Gothia laget och det är nog första gången jag är äldst på riktigt .
Är riktigt sugen på att bara komma upp där, spana , gå på LISEBERG och spela
fotboll på gröna planer och nästan må lite dåligt över att det är så sjukligt varmt .

Kan inte solen ta sig igenom det tjocka lagret av äckliga moln idag. jag behöver sol
och jag behöver det nu . Min pappa var för övrigt väldigt gullig igår . Han hade köpt
glass till mig och mamma , fast jag hade redan somnat och imorse var han inte
alls lika gullig eftersom han inte trodde att jag ville ha, verkade det som , och ätit upp
hela glassen ; s blir man förbannad eller ! ; )

igår tänkte jag på liseberg ,då vi satt och käkade mat mitt i natten på parkeringen och syster satt och kommenterade att mina båtar till fötter var smutsiga och konstaterade att jag aldrig skulle få dem rena . Därefter brottades vi hur länge som helst och vi hade skrapsår på benen och armar. Påvägen dit stannade vi och käkade mackor och drack varm chokladmjölk och skrattade åt mamma som blev attackerade av små svarta flugor
som satte sig på hennes sommargula tröja. vi Åkte flumeride och jag blev blötast på stället och gick och frös och orkade absolut inte gå och byta kläder, och du bara skrattade . satt och tittade på de bilderna och kom fram till att vi hade det sjukligt kul , typ alltid. Vi försökte vinna våra satans filmer och vi var inte ens nära, någon ynka gång . 
( jag vill att du ska vara lycklig . jag vill verkligen det , det förtjänar du OHOO )  : p din pinne !
 
jag vill så gärna ha söndag nu , så jag kan plocka ris i färlöv . jag längtar verkligen och jag tycker att det kommer bli kanonkul att stå där och titta på alla sexiga herrar som förhoppningsvis kommer stå helt nakna och dingla . Jag och min underbara vän viktoria vi längtar nästan ihjäl oss. ingenting har längre någon betydelse, iaf inte fram till söndag. åh . viktoria , vi måste ju sminka oss och göra oss fina . eller vänta  VI HAR JU INGET SMINK LÄNGRE FÖR DÄR VAR JU NÅGON BLÅST IDIOTAJÄVEL SOM INTE KAN SKILJA PÅ DITT OCH MITT , DITT SKATHELVETE.
 ( tänk att ironi kan övergå till hat och hat och hat och hat )  ahahhahahahahahhahahaha jag dör fem gånger .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback