och allting bara förstörs och försvinner

Det är övergång mellan fredag och lördag nu och den enda känslan jag sitter inne på är att jag vill kasta alla tavlor jag kommer över rätt in i väggen. Jag har ingen som helst aning om varför den känslan kryper sig längre och längre in, antar att det bara är att acceptera att inatt är en sådan natt då man inte ska sova. Hatar alla de nätterna och det var länge sedan jag hade en sådan men de kommer när man minst anar det , inbillar jag mig i alla fall.
Den här natten är en sådan natt då man funderar och grubblar på sådant som i solljus är förbjudet att grubbla på. Saker som man gjort som man inte borde ha gjort, saker som man inte gjort men borde ha gjort. saker som kommer att hända, man vet bara inte när.
JAG HATAR ATT VARA OVETANDE, OCH JAG ÄR DET HELA JÄVLA TIDEN NU FÖRTIDEN.

just nu hatar jag ungefär allting förutom ett fåtal saker, fast jag vet inte ens vad det är. Helt frustrerad är jag och vill bara skrika och slå på min bror, för han tål det och han slår inte tillbaka, för han anser att det är löjligt och fegt att slå på tjejer och ibland gör det mig ingenting. Det händer dock inte så ofta att jag får slå på honom eftersom han bara är här ibland och när han väl är här är jag förbannad för att han bara sitter på min dator och spelar poker. ( jag kanske ska ta och bli lite mer snäll mot honom och faktiskt stötta honom istället för att bara sucka och stöna för att han ska förstå att jag vill sitta här )

jag vill ha typ 1993 nu för det var en perfekt tid för mig. Jag var lockig, knubbig och jävligt glad. Nu är jag typ allt som jag inte vill var, just inatt alltså . för ibland tycker jag faktistk om mitt lockiga hår, halvfjösigt lockiga hår och ibland går det för sig att jag tom tycker om mina fötter. brås helt och hållet på vilken tid på dygnet det är, om det är natt så märker jag ändå inte av det och då tycker jag om hela mig själv. jag har dock kommit underfunn med att man inte ska hata sig själv så mycket, för det finns de som har det värre. trots att man inte tror det ibland. Läste om en flicka som var nyfödd och hade aids, läste om en 3 årig pojke som inte hade några ben och bara en arm, läste om ytterligare en pojke som hade fått sitt halva ansikte bortfrätt utav en idiotisk pappa som inte accepterade att hans son hade bruna ögon . vad är det för värld vi lever i. man kan inte bli något annat än förbannad och herregud vad jag hatar det.

jag har lite panik på mitt sommarlov också , och jag kan verkligen inte släppa det. inga planer, inga pengar, absolut inga pengar alls. och inget jävla sommarjobb mer än typ fjuttiga dagar. jag behöver en sådan sommar som jag hade förra sommaren trots att det var jävligt jobbigt att jobba 7 dagar i veckan hela sommaren förutom ett par lediga dagar, typ 11 eller något. mendet satt fint i plånboken, trots att jag slängde hela jävla plånboken i sjön och lät alla mina pengar försvinna utan att ens veta vart dem tog vägen, ( det är dags att vakna upp nu , idiot )

jag har en gungställning utanför mitt fönster och om man tittar snett åt höger så kan man faktistk se den.  min alldeles gula gunga som jag inte gungat på sedan för två midsomrar sedan, panik på det faktiskt. Påtal om midsommar, varfan ska man ta vägen då ? inga som helst jävla planer eftersom vår plan gick upp i rök, bara sådär. ( ge mig lite jordgubbar och glass så ska du se att jag blir glad,. tror inte det ditt jävla pack )

just nu äcklas jag utav någon som jag träffar tre gånger i veckan .
förstår inte hur man bara kan bete sig så, nyktra till eller åk hem igen .

om jag hade haft en viktoria eller bara en heartbreakhotel film hade jag dansat naken hela jävla natten.
men nu har jag ingenting utav det och jag är jävligt besviken och deprimerad över det. jag är även lite smått
ledsen över att jag inte kan tillbringa min tisdagsnatt tillsammans med övriga galenpannor @ björket eftersom
jag har jävla skitmatch dagen efter och jag tänker inte gå till björket och betala pengar för att vara lugn . lugn
betyder nykter och dit går jag inte nykter, aldrig i hela mitt liv. tänk att man faktiskt gjorde det innan ; S lite panik .
det lät jävligtfjortisaktigt men det skiter jag i , för det är precis så jag känner just för stunden . hade mer än gärna slagit till med massa fjoritsgrejer . synd bara att jag inte sitter inne på några sådana just nu .

tänk om man varit typ skitmycket kändis och haft miljoner i plånboken och man hade inte märkt av om man köpt tre bilar och 800 klänningar på samma dag. nu kommer jag aldrig kunna köpa tre bilar och 800 klänningar utan att det svider som sörens i plånboken. jag får nog leva 50 liv om jag någonsin ska ha råd med det kalaset är jag rädd för.

Imorgon är det sverige - danmark och det ska bli jävligt roligt tycker jag.
ska väl tillbringa den ensam i min jävla säng, nej , det ska jag inte det heller eftersom jag inte har den jävla kanalen som jag behöver för att kolla på fotbollen. jag hoppas att zlatan sitter på läktaren för han är jävligt mycket sämst och han kan stanna hemma med sin segerfru och deras halvsöta son . för nu räcker det för han och hans diviga attityd.

jag tror jag behöver lite filip bengtsson humor, för den gör mig jävligt glad , ärligt talat.

jag tittade på pirates 3 idag och den var jävligt bäst. olle är jävligt sexig och jag och min vän torie höll på att få andnöd typ 500 gånger och en gång tryckte hon tom sin hand mot min ben och himmlade med ögonen , det var inte en orgasmus, utan bara en liten skvätt utav kärlek vid första ögonkastet, jävligt kul tyckte jag det var faktiskt. tyckte också att det var jävligt roligt att titta på jack sparrow och hans 2 vänner hängandes löst, jävligt kul ärligt talat.

jag har panik på min avslutningsklänning, den måste läggas upp och jag kan inte det, min mormor kan så henne måste jag nog besöka snart i sitt nya hem . det lär vara gulligt har jag hört. jag har lite panik på min utväxt också . tänk om man inte hade haft något hår, då hade man inte haft det problemet, tänk vad killar har det bra.
tro det eller ej , men jg strök faktiskt min klänning idag. jag fick bara ett problem och det var när jag skulle stänga av den, då hittade jag ingen knapp, då la min mamma sin hand på min axel och sa lite skojsigt ; anna, man drar bara ut sladden. det var kul och jag skrattade i ungeför 23 sekunder som bert hade sagt. inte elaka bert, utan snälla och roliga bert i bert böckerna.

snacka om att jag är jävligt dum i huvudet och jävligt arg/ledsen/klumpimagen/irriterad och allmänt jävla fel ikväll. eftersom jag skrivit om sådant som ingen bryr sig om ändå. men tvingar ju ingen till att läsa. FAR ÅT HELVETE.
/ gunny , lite sämre humör än efter förlusten igår och det säger ungefär allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback