och du är precis det jag vill ha

Idag började jag 11.40 & 12.03 cyklade jag därifrån igen.
Egentligen är det totalt jävla meningslöst, fast nu såhär på slutet känns det jävligt skönt.
( sommarlovet är inte långt borta nu, och min mamma tvingar mig att ha hand om IFK's sommarskola )

Pirates 3 med maddy torie och kitty ikväll
Och det är precis vad jag behöver .

Lasse lindh har trängt sig på idag och det gör mig inte ett dugg
eftersom det är underbar musik och jag smäller av varje gång jag hör hans röst.





louise ibland, så svär jag att jag ser dig skymta förbi
( det var länge sedan nu , men ditt namn lever kvar och
drar upp massor utav sådant som jag inte vill veta av )
du var en god människa , älskade louise . ta hand om mofie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback