every little dream

idag är en sådan dag då jag känner att jag måste tag i ungefär allting.
fast jag vet aldrig vad jag ska ta tag i, eller jo jag vet vad det ska vara.
men jag kan aldrig bestämma mig för var någonstans jag ska börja .
 och det är riktigt jobbigt, störigt , irriterande och allmänt dåligt . Slutade
vid 11.00 idag och det gillar vi jättemycket. Började 09.35 med jumpa
och jag har en framtid som både diskus och spjututförare, not . Helt
värdelös. Men tror inte att det var någon som förväntat sig att jag skulle
vara bra på det, inte det heller. Jag vill titta på gothia invigningen igen
för den var mycket fin .     jag vill över huvudtaget åka tillbaka eller jävligt
mycket framåt i tiden   .             blir mer och mer laddad inför matchen
imorgon. För hur skönt hade det inte varit om vi kunde slå hifarna med
buller och bong ? det hade suttit fint såhär på höstkanten. jag hatar höst,
iaf om man ska tillbringa alla sena kvällar och långa nätter ensam .    jag
vill till min mormor och hälsa på . det var länge sedan, kanske sätta en blomma
eller två hos morfar. det måste jag gör snart -/ snart är det nya tider och det
är mycket trevligt att titta på .    sen ska jag övningsköra  - / du är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback