tom på ord, fylld av kärlek.

jag har sovit minst 10 timmar varje natt veckan igenom och jag tror det är bra för min själ, för jag har känt mig betydligt trevligare och lite mer uppe i varv än när jag sover de här futtiga 7 timmarna.
Sova är det skönaste som finns
Helgen är hursomhelst förbi och jag tycker det är lite tråkigt. Har hunnit med en hel del under helgen och det är förståss bra. Spelade match i fredes och satte dit Hjärnarp och det var riktigt gött. Lördagen spenderades med tobias, angelina och Daniel på väla så tillslut kom jag alltså dit helt utan förvarning egentligen, me like. Idag har vi bara lökat , jag och min tobias. Tittat på film och pratat om massa saker, har tom spelat spel på min mobil så nu är vi båda beroende av det spelet. Han kommer förneka men jag talar sanning. I fredes pratade jag och mamma om morfar också . Hur han var som person. Skratt ibland, tårar ibland . tror att det blir så när man mister något. Har världens idé ang mitt projekt på fotografisk bild, det är faktiskt mycket trevligt att gå dit när man vet vad som väntar.
Idag blir det innebandy med pappa och jag tycker om de båda sakerna, innebandy och pappa.
på lördag är det fest och det ska bli kul kul kul, vi behöver lagfester. det är gott med sådant ös och röj. HIF ladies .


övergiven , tomhet
oändlighet du skulle
varit där med mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback